zondag 27 maart 2016

U weet de weg die ik ga

U weet de weg die ik ga - Jozef
i-know-god-will-make-a-way-for me

Ik heb toch alles goed gedaan? Ik wist toch alles beter? Ik volgde keer op keer het goede pad, maar zie toch waar ik ben beland! In mijn overmoed dacht ik dat ik wel beter wist, maar ik zie nu pas wat de werkelijkheid echt is. Nu pas geloof ik het echt
De-weg-1024x932

Heer, u weet toch de weg die ik bewandel? U hebt de pijn in mijn hart gezien, de tranen die drupten
over mijn gezicht. U zag hoe moeilijk ik het had. Nu weet ik beter en daarom laat ik de vraag los waarom ik toch besta?! U weet de weg die ik ga. U had mijn levenspad al jaren voor uw ogen.
trustgod

God, als dit een test is voor mijn leven? Dan begrijp ik niet zo goed waarom dit gebeuren moest? Ik weet niet alles in dit leven en misschien is dat ook wel goed. Wat mij overkomen is, heeft mij niet klein gekregen.  Het deed zeer, maar het heeft me niet vernietigd. Ik weet nu dat ik alleen op U vertrouwen moet.

Daar hoog zag ik een wolk en ik dacht dat moet de lucht wel zijn. En daarin vloog een vogel, dus ik dacht dat ik ook wel vliegen kon. U bent degene die de vogels leidt op de vlucht van hun leven. Daarom vraag ik u mijn God: wilt u proberen mij te leren, want u weet de weg van mijn leven!

Opwekking-429-God-wijst-mij-een-weg

Naar aanleiding van: De weg die ik ga, uit: Jozef de dromenkoning. Lees het verhaal van Jozef en zijn familie in Genesis 37-46





Geen opmerkingen:

Een reactie posten